Reklamationsregistrering

Hvis du mod forventning skulle opleve fejl eller mangler ved dit Aduro produkt, kan du få hjælp i vores kundeserviceunivers Aduro Kundeservice. Her får du gode råd til installation og vedligeholdelse samt svar på tekniske spørgsmål til din ovn. Vi beder dig derfor gå til Aduro Kundeservice, inden du opretter en reklamation.

I henhold til købeloven gælder reklamationsretten i to år fra købsdato af ovnen, og købskvittering med dato gælder som bevis. Du kan læse mere om betingelserne for din ovn her.

Sådan opretter du en reklamation

Ønsker du at oprette en reklamation, bedes du udfylde nedenstående formular. Reklamationer behandles kun på baggrund af en udfyldt formular. Du vil modtage en kvittering for din henvendelse og efterfølgende et svar per e-mail. Vi behandler reklamationen hurtigst muligt.

Inden du udfylder reklamationsformularen, skal du sikre dig følgende (scannede filer og billeder må maks. fylde 2MB stykket):

  1. En kopi af din købskvittering
  2. Foto 1: Helhedsbillede af ovnen og skorstenen indenfor
  3. Foto 2: Af selve problemet
  4. Foto 3: Installationen udenfor
  5. Ovnens produktionsnummer (se hvordan du finder produktionsnummeret nedenfor)

Vigtigt: alle felter med * skal udfyldes for at sende reklamationsformularen.
 


Udfyld reklamationsformular



Sådan finder du produktionsnummeret

Du skal bruge produktionsnummeret, når du udfylder reklamationsformularen. Ved de fleste ovne er produktionsnummeret stemplet på forsiden af brugsvejledningen, og ellers finder du det på typeskiltet bag på ovnen. For enkelte modeller er der særlige undtagelser:

- Aduro 9.4 og 15.3: find produktionsnummeret på typeskiltet under ovnen
- Aduro Hybridovne: find produktionsnummeret på indersiden af lågen til pillekammeret

Se eksempel på typeskilt, og hvor du finder produktionsnummeret.