Reklamationsregistrering

Hvis du mod forventning skulle opleve fejl eller mangler ved dit Aduro produkt, kan du få hjælp i vores nye kundeserviceunivers Aduro Kundeservice. Her får du gode råd til installation og vedligeholdelse samt svar på tekniske spørgsmål til din brændeovn. Vi beder dig derfor gå til Aduro Kundeservice, inden du opretter en reklamation.

Ønsker du at oprette en reklamation, bedes du udfylde nedenstående formular. Reklamationer behandles kun på baggrund af en udfyldt formular. I henhold til købeloven gælder reklamationsretten i to år fra købsdato af brændeovnen, og købskvittering med dato gælder som bevis. Du kan læse mere om betingelserne for din ovn her:

  1. Aduro brændeovn
  2. Asgård brændeovn
  3. Aduro Hybrid

Inden du udfylder reklamationsformularen, skal du sikre dig følgende (scannede filer og billeder må maks. fylde 2MB stykket):

  1. En kopi af din købskvittering
  2. Foto 1: Helhedsbillede af ovnen og skorstenen indenfor
  3. Foto 2: Af selve problemet
  4. Foto 3: Installationen udenfor
  5. Ovnens produktionsnummer (sådan finder du produktionsnummer)

Vi behandler reklamationen hurtigst muligt, og du vil blive kontaktet senest tre til fire hverdage efter, at vi har modtaget din reklamation. Du vil modtage en kvittering for din henvendelse og efterfølgende et svar per e-mail.

Vigtigt: alle felter med * skal udfyldes for at sende reklamationsformularen.
 


Udfyld reklamationsformular