Support

Hos Aduro stræber vi altid efter at yde den bedste service. Vi forstår, at vores produkter er en vigtig del af din hverdag, og derfor har vi samlet en række hjælpeguides for at sikre, at du får mest muligt ud af din oplevelse med Aduro. Her finder du blandt andet hjælp til korrekt anvendelse, fejlfinding og vedligeholdelse af dine Aduro-produkter.

Biopejs

Har du en Aduro Biopejs, der er gået i stykker inden for den 2-årige reklamationsperiode, bedes du udfylde vores reklamationsformular.

Tilbehør

Har du et tilbehørsprodukt (fx brændekurv eller pejsesæt), der er gået i stykker inden for den 2-årige reklamationsperiode, bedes du udfylde vores reklamationsformular.

Udeprodukter

Har du en Aduro Udepejs eller et Aduro Bålfad, der er gået i stykker inden for den 2-årige reklamationsperiode, bedes du udfylde vores reklamationsformular.

TOP