Support
Hos Aduro stræber vi altid efter at yde den bedste service. Vi forstår, at vores produkter er en vigtig del af din hverdag, og derfor har vi samlet en række hjælpeguides for at sikre, at du får mest muligt ud af din oplevelse med Aduro. Her finder du blandt andet hjælp til korrekt anvendelse, fejlfinding og vedligeholdelse af dine Aduro-produkter.
Brændeovn
Sådan får du succes med din brændeovn (se filmen her)
- Hvordan rengør jeg min brændeovn?
- Hvordan tænder jeg op i min brændeovn?
- Hvordan forbedrer jeg skorstenstrækket?
- Hvorfor dannes der sod på glasset?
- Hvorfor ruster min brændeovn?
- Kan lakken repareres ved slitage?
- Hvornår skal pakningerne skiftes?
- Hvorfor lukker lågen af sig selv?
- Hvor finder jeg model- og produktionsnummer?
Fandt du ikke, hvad du ledte efter? Få flere gode råd i vores kundeserviceunivers. Ønsker du i stedet at oprette en reklamation, bedes du udfylde vores reklamationsformular.
Hybridovn
Sådan får du succes med din hybridovn (se filmen her)
- Hvordan rengør jeg min hybridovn?
- Hvordan forbinder jeg min hybridovn til wi-fi?
- Hvordan får jeg adgang til Aduro Cloud?
- Hvordan bruger jeg Aduro Hybrid-appen?
- Hvordan skifter jeg mellem brænde og piller?
- Hvordan løser jeg problemet med ophobning af piller?
- Hvordan løser jeg “Ingen brændsel”-alarm?
- Hvordan løser jeg “Optænding mislykkedes”-alarm?
- Kan lakken repareres ved slitage?
- Hvor finder jeg model- og produktionsnummer?
Fandt du ikke, hvad du ledte efter? Få flere gode råd i vores kundeserviceunivers. Ønsker du i stedet at oprette en reklamation, bedes du udfylde vores reklamationsformular.
Pilleovn
Sådan får du succes med din pilleovn (se filmen her)
- Hvordan rengør jeg min P5-pilleovn?
- Hvordan rengør jeg min P1- og P4-pilleovn?
- Hvordan forbinder jeg min pilleovn til wi-fi?
- Hvor finder jeg model- og produktionsnummer?
- Hvordan løser jeg “No pellets”-alarm (alarm 6)?
Fandt du ikke, hvad du ledte efter? Få flere gode råd i vores kundeserviceunivers. Ønsker du i stedet at oprette en reklamation, bedes du udfylde vores reklamationsformular.
Biopejs
Har du en Aduro Biopejs, der er gået i stykker inden for den 2-årige reklamationsperiode, bedes du udfylde vores reklamationsformular.
Tilbehør
Har du et tilbehørsprodukt (fx brændekurv eller pejsesæt), der er gået i stykker inden for den 2-årige reklamationsperiode, bedes du udfylde vores reklamationsformular.
Udeprodukter
Har du en Aduro Udepejs eller et Aduro Bålfad, der er gået i stykker inden for den 2-årige reklamationsperiode, bedes du udfylde vores reklamationsformular.