Kontakt os

Obs.: Grundet stor efterspørgsel på vores produkter, til stadighed mangel på råvarer i verden og dermed forlængede leveringstider, oplever vores kundeserviceafdeling exceptionel stor travlhed. Vi kan desværre ikke overholde vores normale svartid på mail på 3-4 hverdage og anbefaler derfor, at du søger hjælp i selvbetjeningen, før du kontakter os. Tak for din forståelse.

Generelle henvendelser
Hvis du har spørgsmål af generel karakter eller om køb af ny ovn, kan du skrive til os på info@aduro.dk.

Reklamationer
Hvis du oplever en defekt eller et problem ved din brænde-, pille- eller hybridovn, kan du få hjælp og gode råd i vores kundeserviceunivers døgnet rundt - uden ventetid. Ønsker du fortsat at oprette en reklamationssag, er det vigtigt, at vi har de nødvendige data for at kunne hjælpe dig bedst muligt.

Opret reklamation her

Obs.: Reklamationsformularen kan ikke sendes uden tre vedhæftede billeder. Hvis din reklamation vedrører en reservedel, tilbehør eller et outdoorprodukt, kan du blot vedhæfte tre ens billeder af fejlen.

Kontakt kundeservice
Kundeservice kan hjælpe dig med spørgsmål omkring din eksisterende Aduro ovn. Send en e-mail til service@aduro.dk