
Logistiktrainee
Start din karriere hos Aduro
Aduro er en dansk brændeovnsproducent med hovedkontor i Viby ved Aarhus. Vi søger en udadvendt og positiv logistiktrainee, der bliver en del af et engageret og velfungerende logistikteam, der støtter op om din oplæring. Teamet består af tre kolleger, som du arbejder tæt sammen med i din dagligdag. Hos os får du hands-on erfaring, viden om logistik fra A-Z og en unik chance for at udvikle dig både personligt og fagligt gennem en alsidig 2-årig uddannelse med særligt fokus på opgaver inden for logistik og indkøb.
Dine primære arbejdsopgaver?
Vores logistikafdeling har en afgørende rolle i at koordinere og administrere alt fra produktion, indkøb til transport og lagerbeholdning. Dine arbejdsopgaver vil derfor ligge i det brede felt af logistik og indkøb:
- Disponering af handelsvarer og komponenter
- Opfølgning på produktionsordrer og varetilgange
- Produkt- og kvalitetssikring
- Kontakt til leverandører og transportfirmaer
- Oprettelse og vedligehold af stamdata
- Medvirke til løbende lageroptælling og lagerstyring
- Bred kontaktflade både med kollegaer og partnere – også i udlandet
Vi lover dig udfordringer, ansvar og muligheden for at arbejde tæt sammen med dygtige kolleger.
Din baggrund
Vi søger en, som på den ene side er proaktiv, handlekraftig og ansvarsfuld, og på den anden side kan se fordelen i at arbejde tæt sammen i et team, hvor vi hjælper hinanden med stort og småt og ikke mindst deler vores succeser. For at varetage denne stilling, er det ideelt, at:
- Du har en relevant uddannelse og evt. arbejdserfaring med i bagagen. Relevant står til fri fortolkning, for vi vil allerhelst høre fra dig, hvordan netop din baggrund er relevant i denne stilling.
- Du har gåpåmod, er nysgerrig og elsker at finde smartere måder at gøre tingene på
- Du bevarer overblikket, når tingene går hurtigt
- Du arbejder struktureret og har en god koordineringsevne
- Du har erfaring med Excel
- Du er vedholdende og løsningsorienteret, når du oplever forhindringer og udfordringer i dit arbejde. Med en bred kontaktflade, vil det indimellem ske, at tingene ikke flasker sig, som du ønskede, og de situationer tackler du med et åbent sind.
- Har gode engelskkundskaber (vores kolleger og kunder kommer fra hele Europa).
Skal vi være din nye arbejdsplads?
Aduro udvikler, producerer og markedsfører brænde-, pille- og hybridovne samt biopejse i moderne dansk design. Vi har med stor succes opnået en position blandt Europas fem største brændeovnsproducenter og eksporterer 90% af vores produktion. Med vores innovative løsninger har vi opnået patenter på flere produkter, og det er vores vision at fortsætte med at sætte nye højder for markedet.
Vi har skabt en stærk virksomhed med markant vækst og er stolte af, at vi har modtaget Gazelle-prisen syv gange. I 2024 var vi finalist til EY’s ”Entrepreneur of the year” og vandt SMV’ernes Inspirationspris 2024 i kategorien ”Internationalisering” for vores internationale mindset.
På vores hovedkontor har vi samlet et internationalt team med syv forskellige nationaliteter. Her mødes forskellige kulturer i en hverdag præget af energi, høje ambitioner og godt humør. Vi tilbyder moderne rammer, spændende sociale aktiviteter, frokostordning samt fokus på faglig udvikling og udfordringer.
Søg jobbet
Send din ansøgning og dit CV til HR@aduro.dk og skriv ”Logistiktrainee” i emnefeltet. Fortæl os, hvorfor du passer ind i stillingen hos os og om din motivation for at søge jobbet.
Opstart er hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rigtige person. Vi afholder samtaler løbende, så send gerne din ansøgning afsted allerede i dag.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Logistikchef Henrik Bolvig på tlf. +45 69607274 eller CFO Kasper Kibsgaard på tlf. +45 30808374.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Hvad skal du ellers vide?
Stillingen er fuldtid med arbejdstid mandag-torsdag 8-16 og fredag 8-15:30.

Dansk
Deutsch
English
Français
Dutch
Norsk
Suomi
Svenska
Español
Italiano