Tysktalende kundesupporter med drive og overblik

Er du god til at bevare overblikket, koordinere og have styr på processerne? Og vil du elske at bruge dine tyskkompetencer i dit daglige arbejde? Så er det måske dig, vi leder efter til vores fantastiske kundeserviceteam!

Vi leder efter en energisk kundesupporter, som dagligt skal jonglere mellem følgende opgaver:

  • Behandle ordrer og returordrer – samt styre afsendelser til det tyske marked
  • Holde montører og forhandlere informeret om vigtig leveringsinformation
  • Besvare kundehenvendelser fra slutbrugere, montører og forhandlere på telefon og mail
  • Assistere vores eksterne salgsteam
  • Behandle after sales cases

I rollen som kundesupporter har du mange daglige deadlines, der kan strække sig på tværs af afdelingerne. Det er derfor en fordel, hvis du er udadvendt og selvstændigt opsøger løsninger. Du sidder til gengæld med et stort team i ryggen, der altid vil hjælpe dig. Hvis du kommer med nysgerrighed og vilje til at lære, så sørger vi for resten! 

Passer du på denne profil?

Du har en stærk system- og procesforståelse, et naturligt servicegen og et højt personligt og professionelt drive. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, det er din personlighed og tilgang til arbejdet, der tæller. For at få succes i stillingen er det nødvendigt, at du:

  • Taler og skriver flydende tysk (måske er tysk endda dit modersmål?)
  • Taler og skriver engelsk på basisniveau (koncernsprog)
  • Har erfaring med at arbejde i forskellige systemer (måske kender du allerede Microsoft CRM eller BC365?)
  • Har en god situationsfornemmelse og kan aflæse kundens behov og tilpasse din kommunikation hertil

Derudover er det en stor fordel, hvis du har erfaring med EDI.

Skal vi være din nye arbejdsplads?

Aduro udvikler, producerer og markedsfører brænde-, pille- og hybridovne samt biopejse i moderne dansk design. Vi har med stor succes opnået en position blandt Europas fem største brændeovnsproducenter og eksporterer 90% af vores produktion. Med vores innovative løsninger har vi opnået patenter på flere produkter, og det er vores vision at fortsætte med at sætte nye højder for markedet.

Vi har skabt en stærk virksomhed med markant vækst og er stolte af, at vi har modtaget Gazelle-prisen syv gange. I 2024 var vi finalist til EY’s ”Entrepreneur of the year” og vandt SMV’ernes Inspirationspris 2024 i kategorien ”Internationalisering” for vores internationale mindset. 

På vores hovedkontor i Hasselager har vi samlet et internationalt team med syv forskellige nationaliteter. Her mødes forskellige kulturer i en hverdag præget af energi, høje ambitioner og godt humør. Vi tilbyder moderne rammer, spændende sociale aktiviteter, frokostordning samt fokus på faglig udvikling og udfordringer.

Sådan bliver du en del af teamet

Send en kort ansøgning og dit CV til HR@aduro.dk og skriv ”Kundesupporter - Tysk” i emnefeltet. Fortæl os, hvorfor du passer ind i stillingen og om din motivation for at søge jobbet.

Opstart med oplæring er hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rigtige person. Vi afholder samtaler løbende, så send gerne din ansøgning afsted allerede i dag.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kundeservicechef Helle Kammer Riis på tlf. +45 60 11 05 71. 

Vi glæder os til at høre fra dig!

Hvad skal du ellers vide?

Stillingen er på fuldtid med fysisk tilstedeværelse og arbejdstid mandag-torsdag 8-16 og fredag 8-15:30.

Vi holder til i grønne omgivelser på Beringvej 17 i Hasselager – tæt på motorvejen og med direkte bus til Aarhus og Skanderborg. Senere i år flytter vi til nye, moderne lokaler i Viby J.